четвъртък, 28 февруари 2019 г.

Циркулярни Писма

Циркулярни Писма
Когато масова поща за изпращане на хора в пощенския ви списък, можете да използвате циркулярните документи, за да създадете партида персонализирани писма. Всяка буква, която се произвежда има идентични оформление, форматиране, текст и графика. Само определени раздели на писмото са различни и са персонализирани.
Има три файлове, включени в създаване и отпечатване на писма, с помощта на процеса на циркулярни документи:
  • Основния документ
    този документ съдържа текст и графика (емблема или изображение, например), които са еднакви за всяка версия на циркулярния документ. Тялото на буквата е пример за идентични съдържание.

  • Вашия пощенски списък
    това е източника на данни, който се използва за попълване на информация в писмото. Вашия пощенски списък има имена, например и основния документ е писмото, което ще бъде адресирано до имената в списъка ви.

  • Вашия циркулярен документ
    този документ е комбинация от основния документ и пощенския списък. Циркулярни документи извлича информация от пощенския списък и го поставя в основния документ, което води до персонализирано писмо за всеки човек.

    Съпка 1. В раздела пощенски съобщения , в групата стартиране на циркулярни изберете стартиране на циркулярни документи > писма.

    1. В Wordвъведете тялото на буквата (пример следва), който искате да изпратите до всички.
      Образец на писмо в Word тру, използвани за циркулярни документи.

    Стъпка 2: Настройка на пощенския списък

    Пощенския списък е вашият източник на данни. Тя може да бъде електронна таблица на Excel , директория с Outlook контакти, база данни на Access или Office адресен списък. Тя съдържа записите, които Word използва, за да отделите информация от за изграждане на вашето писмо.
    Съвети
    • Ако не разполагате с пощенски списък, можете да създадете такъв по време на циркулярните документи. Преди да започнете процеса на циркулярни документи, Съберете всички ваши записи на данни и ги добавете към източника на данни.
    • Ако използвате електронна таблица на Excel , уверете се, че колоната за пощенски кодове или пощенски кодове е форматирано като текст, така че да не загубите всички нули.
    • Ако искате да използвате контактите си от Outlook, уверете се, че Outlook е вашата имейл програма по подразбиране.

    Стъпка 3: Свързване на вашия пощенски списък към вашия основен документ

    Сега сте готови да Отвори източника на данни за вашия пощенски списък и да го свържете към вашето писмо.
    1. В раздела Пощенски съобщения, в групата Стартиране на циркулярни документи изберете Избор на получатели, след което изберете опция.
      Като част от циркулярни документи Word, в раздела Пощенски съобщения, в групата на стартиране на циркулярни документи, изберете избор на получатели и след това въведете нов списък
    2. Направете едно от следните неща:
      • Ако нямате пощенски списък, изберете Въвеждане на нов списък и създайте такъв.
        или
      • Ако пощенският ви списък е в електронна таблица на Excel, база данни на Access или друг тип файл с данни, изберете Използване на съществуващ списък. След това отидете до вашия списък и изберете Отвори.
        или
      • Ако използвате контактите си в Outlook, изберете Избор от контакти в Outlook.
    3. Изберете Файл > Запиши като.
    4. В полето Име на файл въведете име на файл, след което изберете Запиши.

    Редактиране на списъка получатели
    Ако сте създаване и отпечатване на писма за всеки във вашия списък, отидете на "стъпка 4: Добавяне на персонализирано съдържание към вашето писмо." Ако искате да изпратите писма на хора, които живеят, например в рамките на 20 мили от събитие сте домакин, след което използвайте филтър като пощенски код или пощенски код да стесните списъка.
    1. Изберете Редактиране на списъка на получателите.
      Като част от циркулярните документи на Word, в раздела "Пощенски съобщения", в групата "Започване на обединяване" изберете "Редактиране на списъка получатели".
    2. В диалоговия прозорец Получатели на циркулярни документи отметнете квадратчето до името на всеки човек, който искате да получавате имейл съобщението.
      Изберете редовете, като отметнете квадратчето
    В диалоговия прозорец Получатели на циркулярни има опции за прецизиране на списъка на получателите. Двете най-често използваните опции са да сортирате и да филтрирате списъка, за да го направите по-лесни за намиране на имената и адресите.
    В циркулярен документ на Word изберете "Редактиране на получателите" и след това в диалоговия прозорец "Получатели на циркулярни документи", под "Уточняване на списъка получатели" изберете опция.
    За по-подробна информация вижте сортиране и филтриране на данни за циркулярни документи.

    Стъпка 4: Добавяне на персонализирано съдържание към вашето писмо

    Добавяне на съдържание към вашето писмо, която е различна за всеки човек, който го получава – например неговото име и адрес. Най-добрата практика за добавяне на тези данни е да вмъкнете променливи полета в основния документ.
  • В раздела Пощенски съобщения, в групата Запис и вмъкване на полета изберете Адресен блок.
    Като част от циркулярните документи на Word, в раздела "Пощенски съобщения", в групата "Запис и вмъкване на полета" изберете "Адресен блок".
  • В диалоговия прозорец Вмъкване на адресен блок изберете формата за името на получателя, както то ще се вижда в писмото.
    Опции за "Адресен блок"
  • Изберете OK.
    Забележка: За да видите как ще изглеждат адрес в писмото, под Визуализация, изберете Визуализация на резултатите. Изберете следващата Бутон "Следващ запис" за резултати от визуализацията на циркулярни документи или предишна Бутон "Предишен запис" за резултати от визуализацията на циркулярни документи запис бутон, за да преминавате през записите в източника на данни.
  • В групата писане и вмъкване изберете Ред за поздрав.
    Като част от циркулярни документи Word, в раздела Пощенски съобщения, в групата запис и вмъкване на полета изберете ред за поздрав.
  • В диалоговия прозорец Вмъкване на ред за поздрав изберете формата, който искате да използвате.
  • Изберете OK , за да вмъкнете поле за обединяване в писмото.
  • Изберете файл > Запиши за запазване на буквата (пример следва), който създавате за циркулярни документи.
    Примерен циркулярни писмо в Word, показваща "адресен блок" и "ред за поздрав" полето.
За да вмъкнете друга информация по избор в писмото от пощенския си списък, вижте Добавяне на полета за циркулярни една по една.

Проверка на имената на полетата в циркулярни писма
Уверете се, че Word намира имената и адресите в пощенския списък.
  1. В раздела Пощенски съобщения, в групата Запис и вмъкване на полета изберете Съгласуване на полета.
    Съвет: Полета за циркулярни писма може да се отвори и от диалоговия прозорец Вмъкване на адресен блок, който вече сте използвали за добавяне на адресен блок към основния документ.
  2. В диалоговия прозорец Съгласуване на полета потвърдете, че полетата със записи, които се показват в списъка, съответстват на имената на заглавия на колони за записите във вашия източник на данни за пощенския списък.
    Диалогов прозорец "Съгласуване на полета"

Няма коментари:

Публикуване на коментар